zondag 12 december 2010

no 10 Evaluatie.

Na een lange wandeling door het labyrint van het net eindelijk aangekomen bij  ding 10.Mijn visie op de 10 dingen is dat ik veel geleerd heb, toen ik er aan begon dacht ik dit is echt niets voor mij, maar al doende begon ik het wel leuk te vinden. Het blog aanmaken was natuurlijk wel even zoeken en bellen met collega,s maar uiteindelijk lukte het. Ik heb ook heel veel mooie blogs gezien van collega,s echt heel mooi er zitten echt prof,s tussen. Voor de bieb zie ik ook heel veel mogelijkheden om met bepaalde dingen aan de gang te gaan vooral lybry-things , google- docs en aqua-browser.
Verder wil ik jullie allemaal hele fijne feestdagen toewensen en een gezond 2011. Groetjes van Morag.xxx

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd en je bent niet verdwaald in dit labyrint!!

    Leuk was het vond je niet en je zal merken van heel veel dingen heb je voordeel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd. Je hebt de eindstreep gehaald.
    En nu maar genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Je hebt de uitgang van het labyrint gevonden!
    En altijd leuk om te lezen dat je ervan hebt geleerd én dat je het steeds leuker ging vinden. Dat is toch waar wij op hopen ;-)
    En blijf actief op internet. Gewoon, met de dingen die je aanspreken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd he. Nu lekker weer eigen dingen doen. Mooie avond zaterdag, vond je ook niet.
    Ook wil ik je via deze reactie hele fijne feestdagen en een goed en vooral gezond 2011 toewensen voor jou , Piet en de kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha mooi hoor. In je bericht schrijf je over het starten van je blog. Lijkt alweer lang geleden voor mij dat ik je aan de telefoon had. Het kostte even moeite (was trouwens bij velen, inclusief mezelf, zo)maar je ging er wel enthousiast mee aan de gang. En enthousiast ben je nog steeds. Leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met het behalen van de eindstreep en ook nog helemmal op schema, knap hoor.
    Fijne feestdagen.

    BeantwoordenVerwijderen